вторник, 8 сентября 2015 г.

İntizar

Canıma qəsd eləyən gözünə qurban,
Canıma qəsd eləyən gözünə qurban,
Məni sərməst eləyən sözünə qurban,
Sözünə qurban.

Söhbətim, sazım, baharım, yazım.

Söhbətim, sazım, baharım, yazım,
Ürəyimdə qalmasın istəyim, arzum,
İstəyim, arzum.

Gecələr min xəyala dalıram sənsiz,
Gecələr min xəyala dalıram sənsiz,
Ətrini yastığından alıram sənsiz,
Alıram sənsiz.

Ya məni öldür, ya budur dindir.

Ya məni öldür, ya budur dindir,
Səndən ayrı yaşamaq mənə çətindir,
Mənə çətindir.

Canıma qəsd eləyən gözünə qurban,
Canıma qəsd eləyən gözünə qurban,
Məni sərməst eləyən sözünə qurban,
Sözünə qurban.

Söhbətim, sazım, baharım, yazım.

Söhbətim, sazım, baharım, yazım,
Ürəyimdə qalmasın istəyim, arzum,
İstəyim, arzum.
İstəyim, arzum.
İstəyim, arzum.



Musiqi: Səid Rüstəmov
Sözlər: Zeynal Cabbarzadə
İfa: Rubabə Muradova


Rübabə

Səkinə







Комментариев нет:

Отправить комментарий