воскресенье, 30 марта 2014 г.

Ana

Əziz anam, şirin sözlü anam,
Qəlbin kövrək, eşqin solmaz bahar.
Gülər üzlü, qara qözlü anam,
Hara getsəm gözün mənə baxar.

Ana gəlbin laylay olar gəzər,
Doğma səsin ömrü-günü bəzər.

Laylay dedin anam, laylay dedin mənə,
Həyat verdin mənə, əziz ana.
Laylan hələ yaşar, laylan ellər aşar,
Günəş kimi yana yana, ana.

Ana, səsin aydın səhər olar,
Ana, qəlbin keşik çəkər bizə,
Yolum üstə uzağ səfər olar,
İşıq olar nurdan düşən gözə.
Mənim görən gözümsən sən, ana,
Ömrüm gürüm, özümsən sən, ana.

Laylay dedin anam, laylay dedin mənə,
Həyat verdin mənə, əziz ana.
Laylan hələ yaşar, laylan ellər aşar,
Günəş kimi yana yana, ana.

Həyat verdin mənə, əziz ana.
Günəş kimi yana yana, ana.


İfa: Müslim Maqomayev
Musiqi: Sevil Əliyeva
Sözlər: Fikrət Qoca

1986


Müslüm




Комментариев нет:

Отправить комментарий