вторник, 22 апреля 2014 г.

Bakı əziz şəhər

Bakı, əziz şəhər, mehriban diyar,
Sinəndə boy atıb oldum bəxtiyar,
Səndə ilk eşqimin yadigarı var.

Sən mənim söhbətim,
Şərəfim, şöhrətim,
Tükənməz dövlətim, əzizimsən,
Sən mənim söhbətim,
Şərəfim, şöhrətim,
Tükənməz dövlətim, əzizimsən,
Gözəl Bakı!

Ürəyim səninlə edir iftixar,
Xəzərin qoynunda saldın buruqlar.
Qəlbimdə qəlbinin hərarəti var.

Baxdıqca doymuram gözəlliyindən.
Şirin nəğmə qədər sevimlisən sən.
Hər yerdə, hər yanda deyəcəyəm mən.

Sən mənim söhbətim, şərəfim, şöhrətim,
Tükənməz dövlətim, əzizimsən.
Sən mənim söhbətim, şərəfim, şöhrətim,
Tükənməz dövlətim, əzizimsən.
Gözəl Bakı!

---------------------

Баку, милей тебя и роднее нет.
В твоих объятьях рос, вижу счастья свет.
Ты - первая любовь юных моих лет.


Мой город красоты,
И славы и мечты,
Мое богатство ты,
Баку родной!

Мой город красоты,
И славы и мечты,
Мое богатство ты,
Баку родной!


Я полюбил тебя, родина огней
Гордятся все друзья доблестью твоей.
Над вышками горит счастье твоих дней.



Мой город красоты,
И славы и мечты,
Мое богатство ты,
Баку родной!

Мой город красоты,
И славы и мечты,
Мое богатство ты,
Баку родной!


Ты мой заветный дом, ты моя семья,
В тебе вся жизнь моя, молодость моя.
Любовь к тебе храня, в песне пою я.


Мой город красоты,
И славы и мечты,
Мое богатство ты,
Баку родной!

Мой город красоты,
И славы и мечты,
Мое богатство ты,
Баку родной!





İfa: Rəşid Behbudov
Musiqi: Tofiq Quliyev
Sözləri: Ənvər Əlibəyli

"Bəxtiyar" k/f-dən
1955
https://www.youtube.com/watch?v=sT9gp4dZcyU



Комментариев нет:

Отправить комментарий