воскресенье, 13 апреля 2014 г.

Sədaqətim var

Mən sevim, sən sevmə, qoy belə olsun.
Sənə sev deməyə nə cürətim var?
Ürək özünündür özün bilərsən!
Mənimsə əhdimdə sədaqətim var.

Mən tək sevən hanı səni dünyada?
Başımdan çıxmayır mənim bu sevda,
Ölsəm də açmaram sirrimi yada.
Səndən yar, sənə yar şikayətim var.
Mən tək sevən hanı səni dünyada?
Başımdan çıxmayır mənim bu sevda,
Ölsəm də açmaram sirrimi yada.
Səndən yar, sənə yar şikayətim var. 


Yaxşı tanımırsan məni hələ sən,
Yar, saldın aşiqi dildən dilə sən.
Neyləyim mən belə, sən də eləsən,
Mənim çox dözümlü məhəbbətim var.


Mən tək sevən hanı səni dünyada?
Başımdan çıxmayır mənim bu sevda,
Ölsəm də açmaram sirrimi yada.
Səndən yar, sənə yar şikayətim var.
Mən tək sevən hanı səni dünyada?
Başımdan çıxmayır mənim bu sevda,
Ölsəm də açmaram sirrimi yada.
Səndən yar, sənə yar şikayətim var. 

Səndən yar, sənə yar şikayətim var. 
Səndən yar, sənə yar şikayətim var. 



İfa: İslam Rzayev
Musiqi: Ələkbər Tağıyev
Sözlər: Süleyman Rüstəm



https://www.youtube.com/watch?v=n11EsnXUGdg


Комментариев нет:

Отправить комментарий