суббота, 19 апреля 2014 г.

De görüm neyləmişəm

Qaş qabağın yerlə gedir,
De görüm neyləmişəm.
Ürəyim gup-gup edir,
De görüm neyləmişəm.
Bir günahım yoxdur inan,
Varsa, de, olum qurban.
Dözmərəm bu hala mən,
Ölürəm az qala mən.

Bir mənə bax naz eləmə...
Bir mənə bax naz eləmə,
Naz eləmə, naz eləmə...
Bir mənə bax naz eləmə,
Naz eləmə, naz eləmə.
Qaş qabaq tökmə belə,
De görüm neyləmişəm.
Gəl mənə naz etmə belə,
De görüm neyləmişəm.
Qaş qabaq tökmə belə,
De görüm neyləmişəm.
Gəl mənə naz etmə belə,
De görüm neyləmişəm.

Kim nə deyib, söylə görüm,
Səni yoldan eyləyib?
Kim sənə nə danışıb,
Məni xortdan eyləyib?
Hardadır o mərdiməzar?
Onu qoy tutsun azar!
Kefimə, sən bu canı,
Doğrama, gəl, soğanı.

Bir mənə bax naz eləmə...
Bir mənə bax naz eləmə,
Naz eləmə, naz eləmə...
Bir mənə bax naz eləmə,
Naz eləmə, naz eləmə.
Qaş qabaq tökmə belə,
De görüm neyləmişəm.
Gəl mənə naz etmə belə,
De görüm neyləmişəm.
Qaş qabaq tökmə belə,
De görüm neyləmişəm.
Gəl mənə naz etmə belə,
De görüm neyləmişəm.
De görüm neyləmişəm.
De görüm neyləmişəm.


İfa: İslam Rzayev
Musiqi: Fikrət Əmirov
Sözlər: Teymur Elçin









Комментариев нет:

Отправить комментарий